sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Antikkalassa

Mä en tiedä, kaatuko mun haaveet sileäkarvaisesta noutajasta eilen siihen, kun sain kuulla, että Caron kasvattajalle on tulossa luultavasti pentue loppuvuodesta. Yhdistelmä houkuttelee minua kovasti ja olen pienessä päässäni päättänyt, etten ota welssiä muualta, kun Magicstreamsilta, ellei oikeasti ole joku todela loistava yhdistelmä ja sopivaan aikaan.No, yhdistelmästä en puhu vielä enempää, koska Sirkkakaan ei ole sitä vielä julkistanut, eikä isää ole kuvattu, joten mikään ei ole vielä varmaa. 


 No, kävimme tänään jokatapauksessa welssiporukalla Antikkalassa. Koirat saivat juosta vapaana ja etenkin Carolla riitti virtaa! Mukana oli Caron lisäksi Jimi (Rocbee Jimmy Dean) ja Sira (Rocbee Xirha).








 








Päivä oli mukava, vaikkakin kurainen mutta nyt tyytyväisen väsynyt koira nukkuu vieressä.
Keskiviikkona on taas mätsärit Sorsasalossa, eli siellä, missä Kuopio KV:kin on, eli saadaan tutustua näyttelypaikkaan jo vähän etukäteen. Ja Kuopio KV onkin jo ihan kohta ja Caron trimmiaikakin lähestyy.
Ja pahoittelen kun nää kuvat meni vähän hassusti mutta blogger ei suostu yhteistyöhön



4 kommenttia:

  1. Voi! Toivottavasti teille tulee joku touhottajan alku kuitenkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, heti kun olen äidin saanut puhuttua ympäri toiseen koiraan, vielä on vähän tiukkana asian suhteen mutta ei se jaksa kohta enää vastaan pistää.. :)

      Poista
  2. kumpana päivänä työ ootte menossa sinne kuopion näyttelyyn? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauantaina oon sihteeröimässä jh kehässä ja sunnuntaina esitän caron
      -sini

      Poista