sunnuntai 27. lokakuuta 2013

jutustelua

Eilen piipahdettiin taas mätsäreissä ja tuloksena jälleen pun-. Parina oli jonkun sortin ajokoira, erittäin kivan näköinen ajokoiraksi mutta tuomari tuntui tykkäävän enemmän noutaja/spanieli tyyppisistä joten saatiin punanen. Jimikin sai punaisen ja sijoittui jälleen ja oli punaisten kolmonen!
En oikein tiedä, että millä ihmeellä mä saan tän pentukuumeen pois?! Laitoin äsken kahdelle kasvattajalle viestiä ihan vain ruokkiakseni tätä kuumetta. Ajattelen jopa, että ensi kevään jälkeen mulla saattais oikeesti olla tsäänssit pentuun ja siksipä minä oikeastaan sitä viestiäkin laittelin. Olen miettinyt myöskin meneväni kasvattakursille tässä varmaankin vuoden sisään ja jos vain löydän itselleni sopivan nartun ja on aikaa, niin ensimmäinen pentue tulee varmaankin muutaman vuoden kuluttua :D okei, en ehkä rupea ajattelemaan asioita niin pitkälle...
Mutta se siitä. Onko kukaan teistä tulossa Jyväskylä näyttelyyn 16-17.11.? Minä tulen kameran kanssa sinne heilumaan, kun Noora pyysi minua mukaan;)

2 kommenttia:

  1. mitä, minkä pennun sä nyt meinasit sitte hankkia? :) me meinattiin hurtin kanssa lähtee jyväskylään, mut nyt jätettiin sit loppujenlopuks välistä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tähän welssiin oon edelleen päätymässä vaikka pari muutakin rotua kuumottelee.. Yhdelle kivalle nartulle on mahollisesti EHKÄ tulossa pentue 2014 vuoden lopulla, joten siitä otan, jos suunnitelmat varmistuu ja kaikki menee hyvin ja urosehdokas on hyvä.. :D Ja minä oisin halunnu ilmottaa caron jkl mutta sitte oli kyytien kans pulmaa mutta nyt sit kuitenki lähen sinne nooran kyydillä, eli kyyti olisikin ollut.. Vähän harmittaa etten ilmottanu mutta ei se ois tässä karvassa sieltä ees varmaan mitään ERIä parempaa saanutkaan....

      Poista