sunnuntai 8. syyskuuta 2013

suuuuri kuvavyöry










rimppakinttu<3










Siinäpä teille taas kuvia katseltaviksi! Olen ylpeä itestäni, että oon jaksanu näinkin useasti ottaa kameran käteen ja lähteä ulos kuvailemaan ja oon vieläpä lisänny kuvat nettiin! Nyt Caro on saanutkin paljon juosta irti tai sitten äiti on käyttänyt sitä hihnalenkillä, kun minulla on lonkka niin kipeä, että käveleminenkin on välillä vähän vaikeaa ja pitäisi siis vain pitää levossa koko jalkaa.. Halsuankin reissu meni minulta ohi, kun äiti ja iskä päättivätkin vain käydä päivän reissun ja minä en tykkää matkustaa kovin pitkiä matkoja yhdessä päivässä, eikä se olisi Caronkaan kannalta ollut mukavaa. Onneksi käymme vielä ennen joulua varmasti Halsualla ja sitten ensi keväänä pitää lähteä sitten itsekseen vaikka, kun saan autokortin.

2 kommenttia:

  1. voiku toinen osaa olla sulonen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm... Kyllä oli taas mulla hauskaa ku selailin kuvia ja valihin nää julkastavat...

      Poista